torsdag 14. februar 2013

Kort i fargene blå, grønn og hvit


Dette kortet har jeg laget til februarutfordringen #24 hos Scrap'a'Long.


Jeg har farget kartongen med distress ink i fargene Broken China og
Bundle Sage.  G-nøkkelstemplet er fra Hero Arts, og jeg har stemplet med Versamark og
hvitt embossing pulver før jeg farget papiret med distress ink (resist embossing).
Rundt motivet har jeg brukt swirlsstempel fra Stempelglede.

Bokstavene er farget med blå, grønn, og litt brunt distress ink før de ble
stemplet på.  Etterpå stemplet jeg dem med Versamark, og embosset
med klart embossing pudder.

Pynt:  Hvitt blondebånd og binders med perle.


Innsiden er også farget med Broken China og Bundle Sage.
Stemplet er fra Stempelglede.   Skrivefeltet er stanset ut med Spellbinders.
Baksiden er pyntet med med stempler fra Stempelglede.






3 kommentarer:

  1. Så utrolig flott kort! Nydelige farger og fine detaljer som passer perfekt med resten.

    Tusen takk for at du deltar hos Scrap'a'Long denne måneden.

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  2. Åååå denne likte jeg.. så herlig...

    Tusen takk for at du tok utfordringen her hos oss i Scrap'a'Long nå i februar og håper å se deg igjen mange flere ganger..

    Klem LindaSS

    SvarSlett

,,